poniedziałek, 20 sierpnia 2012

MoonLightCoffee - Guatemala SHB

Kolejną kawę, którą przetestowałam dzięki współpracy z MoonLightCoffee to Guatemala SHB.Kawa ta posiada mocny aromat i głęboki smak. Dla mnie troszeczkę za mocna, ale znalazłam rozwiązanie dla siebie używając jej do robienia kawy latte. Charakteryzuje się intensywnością oraz wyraźnie wyczuwalną kwaskowatością.

Swoją moc i aromat zawdzięcza swym ziarnom, które dojrzewają powoli w cieniu palm, bambusów oraz bananowców. 

Kawa ta jest idealna dla konsumentów, którzy lubią mocna kawę. Osobiście wolę delikatniejszą kawę, dlatego wybrałam wersję z mlekiem.

Cena: 25 zł za 250 g
Dostępna na stronie : MoonLightCoffee


2 komentarze:

Unknown pisze...

Dużo dowiedziałam się o kawie.
Dziękuję :)

Unknown pisze...

Już wkrótce pojawią się kolejne kawy :)Zapraszam :)